Ett svar »

  1. Herregud, plötsligt händer det! 😉 grattis! Är det 2-3 dar eller veckor som testet visar? Nyfiken. Kan förstå att allt snurrar nu! Hur mår du i kroppen , något annat än annars- dvs skillnad? Hurra för er!! Håller tummarna att allt går åt rätt håll nu. Vi får prata mer sen jag blir ju nyfiken. Kram

    Gilla

    • Tack snälla!!! Det betyder 2-3 veckor efter befruktning – dvs vecka 4-5 av graviditet. Det är så häftigt och så konstigt!!! Mens drog över och fortsatte dra över………….. Jag har konstant mensvärk och ömma bröst men båda varierar i styrka. I övrigt är allt precis som vanligt…

      Vi ska prata!! Känner mig bara lite matt ikväll 😉

      Kram

      Gilla

  2. WOW!!!! Vad fantastiskt roligt att läsa! Du verkar vara inne i ett flow av härliga upplevelser och massa lycka och kärlek! STORT GRATTIS!!!!!

    Gilla

  3. Ojojoj, men det är bara det rätta ”virket” som behövs ibland =) Haha! Som för bebisfrön =)

    Massa himla megaGRATTIS förstås!!!

    Gilla

  4. Nämen herrejösses vad mycket härligt som hänt sedan jag besökte dig senast!!! Mega Dubbel GRATTIS!!! Jippiiiiiii! Tänk så bra allt kan bliiiiii!!! Vilken lycka att dessutom få dela räkan med en snäll man!

    Å vilken glad överraskning. Nu får jag sätta mig ner och smälta detta 🙂 Grattis!

    Gilla

  5. Vilken överraskning!! Ok va roligt, grattis!! 🎉🎈
    Jag har aldrig kommenterat förr men har följt dug då och då sedan längtan serien och för fyllt sedan i våras. Vi känner inte varandra men oj vad glad jag är för er skull! Tänk vad livet har planerat för en ibland 😊
    Mvh Julia

    Gilla

  6. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis!!!!!Vad UNDERBART att få läsa!!!!!!Nu hoppas jag vi får veta lite mer allteftersom, allt som du vill berätta förstås…..ser fram emot att få följa dig hela vägen fram till Bebis:-)

    Gilla

    • Tack tack!!! Det var väääldigt roligt att få skriva faktiskt 😉

      Jag kommer skriva allteftersom – hoppas jag får skriva hela vägen förstås, men just hör och just nu är livet fantastiskt!!!

      Gilla

  7. STORT GRARTIS!! 😀
    Har följt dig ett tag nu och gu vad glad jag är för din/er skull.

    Hoppas själv på ett mirakel någon gång, helst så fort som möjligt!

    (Glöm nu inte bort att fortsätta blogga. 🙂 )

    Gilla

  8. Wohoo!!! Jäklar i min låda vilken bra karl du har skaffat dig!! 😉 Hoppades att det skulle vara just på det här sättet när helgens inlägget om att tant röd borde ha dykt upp uteblev på bloggen. 🙂 Grattis, grattis, grattis!!!

    Gilla

  9. Åh – här gläds jag till tårar med dig/er också! Vilka fantastiska midsommarnyheter! (Och så där mysko kommer det nog fortsätta kännas de kommande veckorna; jag tyckte det var som om mensen stod på halt den där första tiden.) Grattis!!!!
    Stor kram!
    K-2xH

    Gilla

    • Tack snälla du!!! Jag tänkte inte på det, men jag har ju en månad kvar till semester, sen fem långa härliga veckor att njuta på… Tack för påminnelsen!! Midsommar kommer kännas lite extra trevligt i år 🙂

      Kram!!!

      Gilla

  10. Herregud! Det är ju heeeeelt fantastiskt! Hjärtat slår volter av glädje, på riktigt, det känns som om det ska hoppa ur bröstet!
    Som jag har önskat att det här miraklet ska hända dig också. Färska simmare spetsade med kärlek är tydligen nåt extra 😉

    Kärlek och kramar ❤
    /Sara

    Gilla

  11. Fast vi inte känner varandra, grattis och lycka till! Ibland är det riktigt roligt att läsa bloggar- idag är en sådan dag.

    Gilla

  12. Jäklar, vilket grej! Så härligt! Vilket leende jag kommer ha de kommande dagarna. Äntligen är det din tur! Många kramar och gratta den lyckliga mannen också!

    Gilla

  13. Åh! Har sällan blivit så glad över något jag läst i ett blogginlägg. Lycka!!! Njut!
    Njut av känslan och glädjen 🙂 🙂
    Jag håller tummar och tår och ber för dig och lilla pyret.

    /Mea

    Gilla

  14. Men ååååååh, GRATTIS! Sitter här och ammar så började tårarna välla upp. Bebis undrar väl vad jag sysslar med. Är så glad för din skull!

    Gilla

  15. Men HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Jag smäller av! Och jublar och hoppar och hoppas!
    Det är så, så, så underbart att jag liksom får sockerdricka i hela kroppen!
    Jag ber till Hen som bor i mitt hjärta (gubben på molnet har jag liksom inte hittat) och önskar att lågan ska fortsätta brinna och hjärtat ska få slå på en skärm alldeles snart.
    Du och mannen och ett litet frö. Det är UUUUUUUUNDERBART!
    Kramen och Amen!

    Gilla

  16. Men herregud, så glad jag blir! Så himla, himla glad!!! Du, och fina mannen, och Räkan… Vilket gäng! Tusen miljoner grattis! Det var sannerligen din tur nu… 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar