Ett svar »

  1. Spännande. I vilken vecka är det nu? Är det v 9?! Inte så bra koll på det där med förkortningar. Läst att man bör göra sk KUB ( tror jag det heter?) test också efter v 12 om man fyllt 35, men det antar jag du har stenkoll på 😉 Gratis ska det vara oxå tydligen. Skönt att du verkar må bättre nu med illamåendet. Hade en kollega som spydde fr v 8 till v 28 ca… Not fun. Och hon JOBBADE!! Däremot upptäckte hon att illamåendet lättade av att äta små ( mkt mindre!) portioner av mat oftare. Även hört andra som levt på mackor , fil mm de första 12-15 veckorna som funkat som mat som inte framkallar så mkt illamåendet. Du får testa dig fram. Tror iaf det är bra att försöka ta sig utanför dörren och ta promenader- för kropp och själ! 💜

    Gilla

    • Det stämmer att jag är i vecka nio nu (8+3) 🙂 Tiden går både fort och långsamt… Det stämmer oxå med KUB, jag har alla tider redan inbokade – det fixade barnmorskan vid inskrivningen.

      Ja jösses… jag tycker att äta är allt jag gör… Varje 1.5 timma i princip stoppar jag nåt i mun. Kan vara en halv special eller rostat bröd. Yoghurt och lite granola funkar oxå rent mående mässigt men jag får världens suraste eftersmak i munnen av alla former av mjölkprodukter tyvärr 😦

      Tack för tipsen! Jag försöker mitt bästa att hålla mig på fötter, det har inte gått så bra hittills förstås men jag hoppas det börjar släppa lite nu!!

      Kram

      Gilla

Lämna en kommentar