Wiihaa för gratis wifi!! Eller hälsningar från solen :)

Standard

Varmt varmt varmt. Soooool. Varmt.

Tja, need I say more??

Jag kom upp i tid – dvs fyraish – Taxin kom i tid, flyget gick i tid.

Tre timmar inklämd med de andra sardinerna; knän i ryggen, skrikande barn, lätt uppspelta öldrickare (klockan sju på morgonen!!!!) Tjohej det är charter 😀

Hotellet är av den lite äldre modellen, så lite slitet. Men jag är övertygad om att stället glänste ordentligt en gång i världen!! Det är stort, rent och har riktigt god mat.

Efter ett par timmars poolhäng är jag nu avduschad, insmord och lite lagom mör. Jag har semester!!!!

Ett svar »

  1. Härligt! Gott att du får njuta av charterlättja och semester. Hoppas det blir en härlig vecka! Jag är dessutom övertygad att du är vacker hela du, oavsett hur länge du orkar stå i brygga 🙂 Det skulle inte räcka för att trolla bort svullot på mig. Vilken tur, för jag hade inte orkat stå i brygga en vecka! Och inte vågat testa ens nån minut på stranden 😉

    Gilla

Lämna en kommentar