Sommaren går mot sitt slut…

Standard

Det är konstigt, plötsligt är det augusti och terminen har börjat igen. 

Igår hoppade fis sig utmattad på studsmattan hos kusinerna och idag var det på med regnstället och promenad till dagmamma. 

Så fort det går. (Plötsligt fick jag en sån där neeeeeeej känsla – jag vill vara hemma med mina barn längre! Jag är inte redo att jobba igen!! Fast det är ju ett tag kvar.)

Viktväktandet går framåt, det har gått en hel vecka nu! Jag utgick från startvikten på mammas våg men officiellt blir det ju vikten från i måndags när jag skrev in mig. Nästa vägning blir nu på lördag morgon – lördag ska vara min ”normala” vägningsdag framledes. 

Mamma har lånat mig sin fitbit och det är lite kul att följa flödet. Jag blir lite peppad att gå några steg extra, haha. 

Lördag ska bli spännande.

4 responses »

  1. Härligt att känna att det fungerar. Jag får nog ta tag lite mer på insidan innan jag åter går på tåget till viktminskning. Påbörjat terapi så nu hoppas jag att kunna lösa upp lite knutar i själen. Omtumlande men upplysande för egen del. Lycka till med VV!!

    • Vad bra du är som börjat nysta i knutorna 💚 Det är jobbigt och modigt. Det ska jag också göra så småningom men just nu är mitt mående så förknippat även med vikten att det helt enkelt var lättast att börja där.

      Tack så mycket! Och tack detsamma.

Kommentera

