Tröstshoppar för att hålla ihop

Standard

Imorse var lillstrumpan fortfarande febrig och extremt gnällig. Förutom korta stunder vill hon bäras hela tiden, annars illvrålar hon. 

Samtidigt ville Fis ha av sin nattblöja och precis när den kom av började det rinna ner på mattan – han är alltså lös i magen. Så mattan ligger på balkongen, allt han och jag kom i kontakt med där och då ligger i tvättmaskinen. 

Det kan vara middagen igår, en glutenolycka eller magsjuka, vem fan vet? Till dagmamma kunde han iaf inte gå.   

Jag har sjunkit ihop helt. Jag vill inte mer. 

Mina barn är just nu nöjda så jag hänger på EMP-shop. Trösthandlar lite. Sparpengar kanske inte är tänkta till klänningar men jag struntar i det just nu. Fullständigt. 

3 responses »

Kommentera

