Mamma vs nattning 3-0 (bajsvarning)

Standard

Vi åt middag hos mina föräldrar idag. Vi kom hem med vakna barn – strumpan vaknade ju förstås av transport mellan bil och säng och fis somnade aldrig i bilen. 

Suck. Det kan gå illa! 

Långt om länge somnar i alla fall lillan om i min famn men inte innan hon lägger en fis som kunde smält bly. Hela tiden jag sitter med henne hör jag att storebror ropar på mig, det är JAG som ska lägga honom. Puh. Jag har turen med mig och hon somnar rätt fort ändå, så jag ilar ut för att ta nästa läggning. Jag upptäcker dock på vägen ut att fislukten ligger kvar. 

Hoppsan. 

Jag kommer tillbaka efter lyckad läggning av storebror och då stinker rummet så man knappt kan gå in. Vi får ta på oss gasmaskerna och ge oss på ett blöjbyte, alltså väcks hon igen. Så nu sitter jag och ska söva henne. Igen. Trååååk. 

Plus att här luktar för jävligt 😂

Men vet ni. Medans jag skrivit det här har hon däckat igen. Halleluja. 

2 responses »

Kommentera

