Fislisa

Standard

Min mage har brakat fullständigt, jag är uppblåst och gasig. Så fort jag äter expanderar magen till oanade proportioner – vilket för övrigt är rätt smärtsamt. Sen måste luften ut. Mmm.

Alla i min familj har besvärliga tarmar så jag är inte förvånad när sånt här händer. Jag har köpt ProIBS och hoppas på lite lättnad även denna gång. Och lättar gör det.

Jag är ju alltid bubblig, har som sagt kass mage, men jag börjar känna mig fanatiskt okvinnlig nu. Det tar inte slut. Maken bara skrattar rätt ut och liknar mig vid Blazing Saddels mest ljudliga scen. Japp, så illa är det. 

Suck. 

Och fniss. Jag får ju skratta till slut jag oxå…

6 responses »

Kommentera

