Duschterapi

Standard

Min gubbe petade in mig i duschen igen. Nedsläckt, levande ljus och en fantastisk spellista på Spotify…

Jag har låtit vattnet rinna varmare och varmare tills jag nästan skållats. Jag har skrubbar hår, ansikte och hud med vartenda preparat jag har. Nu sitter jag på toastolens lock och lyssnar på Georgia on my mind och gungar till musiken medans jag  självtorkar.  

Snart ska jag smörja in mig med favvokrämen och gå ut till kaffekoppen som väntar. Jag mår så gott!

Idag har för övrigt varit en ganska så bra dag. Fis och jag har nästan inte bråkat alls och stöket med försäkringskassan löste sig så fort en handläggare tittade på det. Lillstrumpan har snorat och varit växelvis sprudlande och gnällig men 39 graders feber här på kvällen förklarar de svängningarna. Lillhjärtat! 

Båda mina små sover och min stora väntar med kaffet. Jo det är väl dags att börja röra mig igen! Men jag är så avslappnad….zzzzzzz. 

2 responses »

Kommentera

