Tant röd vs tant psykolog

Standard

Jag tror jag glömt skriva om det men jag hade sista mötet med psykologen förra veckan. Vi kom fram till att det inte finns något hon kan göra för att hjälpa mig. Istället har jag bokat tid hos en gynekolog för att prata om det somatiska. Sen kan jag kontakta henne igen länge fram om det behövs.

Tyvärr är det här precis vad jag var rädd för, att prata kan inte fixa det som är trasigt. Med det sagt är jag glad att jag testade! Men så mycket av det hänger så uppenbart samman med cykeln. De senaste två dagarna t ex har varit riktigt bra, men så är jag mellan mens och ägglossning. Snart börjar det igen. 

Vi får se om tant gyn kan göra nåt. 

9 responses »

  1. Jag äter antidepressiva mellan ägglossning och mens (14 dagar) funkar hur bra som helst, hade lite ont i huvudet de första tabletterna, men nu har jag inga biverkningar alls! Allt depp, ångest, hopplöshet, irritation och ilska är som bortblåst!

Kommentera

