Boudoirboost, del 2

Standard

Igår kväll kom bilderna. Wooooow… kan jag se ut så? 

Det bästa är att jag ser ut att ha så roligt, jag skrattar verkligen! Psykologen frågade mig idag om jag kan njuta när tillfälle ges eller om allt alltid är nattsvart och ja, jag kan njuta. Underbart, 

Jag har plöjt och plöjt och har valt ut tio bilder att få hem på papper. Ett antal till kommer digitalt, men jag vet inte riktigt hur många. Urvalet jag hade att leta bara tio bilder ur var galet svårt, haha. Jag vill ha ALLA! Jag längtar efter överlämning till maken. Åh vad jag längtar!

Jag måste återigen slå ett slag för fotograf Martina, fasen vad bra hon var! 

Kommentera

