Hur man ger en man hjärtinfarkt

Standard

Man kan väl säga att sexlivet inte är på topp just nu. Vi är båda väldigt trötta och har konstant ett eller annat barn i famnen eller i sängen. När småttisarna väl sover finns det alltid något att göra – och överst på todo listan är oftast att sova själv.

Det var t ex ett tillfälle när båda ungarna sov och vi försökte ta tillfället i akt och det enda jag kunde tänka på var det finns tvätt i tvättmaskinen som måste hängas. Fniss. Man kan väl säga att vi fortsatte en annan gång.

Vi försöker så mycket som möjligt få lite närhet istället. Sitta tätt intill i soffan, ligga tätt intill innan vi somnar, kramas och ta på varandra när vi går förbi varandra, duscha ihop ibland. Och då och då umgås mer intimt.

Eftersom jag verkligen inte vill bli gravid igen så är vi hemskt noga med kondom, men alla vet ju att det inte är 100procentigt säkert så GUDARS vad jag vill ha min kallelse till steriliseringen. Den borde komma inom fyra månader nu.

De senaste dagarna har jag haft ont runt livmodern, härom natten t o m rejält ont. Jag mår lite småilla. Båda är normala symptom på ägglossning, men precis så började min första graviditet. Jag börjar fan bli orolig att vår senaste eskapad fått konsekvenser. Jag tror det väl egentligen inte men jag måste få veta. Jag ringde maken och bad honom gå förbi Apoteket och köpa ett test. 

Undrar om han kissade på sig? 

3 responses »

  1. Skrattar gott åt att komdomer inte är säkra. Det trodde jag i min enfald eftersom det var vad sexualundervisningen tryckt i mig under skoltiden. Efter ett decennie med samkönat sex var inte kondomkunskapen höjd direkt… Så förvånad var minst sagt ordet då jag efter något äventyr med pojkvännen därefter upptäckte att kondomen spruckit. Nämen, de är ju testade och ska tåla massor! Tänkte på Zara Larsson bilden osv. Men nej, jag vet nu att de inte alltid håller, eller sitter bra 😉
    Som tur är inga oplanerade barn som följd dock. Hoppas testet visar att det bara är din kropp som skräms!
    Kram

    • Ja sexualundervisningen har mycket att förklara… Hua vilken chock det måste varit!!

      Tack ikväll visade det på Ei Raskaana men egentligen är det för tidigt för ett test. Jag bejakade min nojighet bara 😂

      Kramar

Kommentera

