Humor

Standard

Alla har vi olika syn på saker och ting och det är ok. Dock är det många som inte riktigt klarar av att andra tycker olika. Det ser man inte minst i bloggvärlden när folk ibland kommenterar rätt ohövligt när de inte håller med.

Saker som gärna dyker upp i diskussionstrådar och blir väldigt infekterade är t ex om alkohol+amning,  amning i allmänhet och vaccin. Den senaste tråden jag följt (men inte kommenterat i, för gudars den djungeln ger jag mig inte in i!) handlar till en början om långtidsamning men som vanlig urartar det nånstans på vägen.

Här fick jag den roligaste läsningen på länge…

Person A hävdar att vi är däggdjur

Person B svarar mycket upprört kalla mig inte däggdjur, jag är en vuxen människa och du kan vara ett däggdjur.

Jaaa. Vad svarar man på det? 

4 responses »

Kommentera

