Mer film; Ghostbusters

Standard

Den här har vi inte ens sett färdigt än men jag har ändå en åsikt klar: hu. 

Kämpande lärare vill få fast tjänst och tas på allvar när gamla synder dyker upp. Hon försöker få rätsida på ”synden” och kommer då i kontakt med övriga i GB-gänget. Sen äventyr!

Det jag sett hittills är snyggt gjort och historien känns normal matiné. Men jag gillar verkligen inte karaktärerna. 

Det är förvisso komiker som gör rollerna så de ska vara ”roliga”, men för mig är de inte roliga utan mest pinsamma och jobbiga och pinsamma

Jag tänker se färdigt filmen för att jag vill se den med min man och för att det är en principsak. Jag kommer dock att klaga invärtes hela tiden tror jag. 

Betyg? 🙈

3 responses »

Kommentera

