Hurra hurra för mig ida’!!

Standard

Jag måste få skryta idag, jag är så sjukt nöjd över mig själv!!

Medans mannen körde rally till affären så fick jag av lillfis kläderna, fick på ny blöja, borstade tänder och klippte naglar. Ni anar inte vilken bragd! 

Under tiden låg vrålapan och gjorde skål för namnet, lillhjärtat. 

Anledningen till rallyshoppingen var faktiskt napp. Vi bestämde oss för att prova i alla fall. Hela eftermiddagen har hon vrålat eller legat vid bröstet. Sen har hon kräkts jättemycket och gjort min av att ha ont… Så att hetsäta mer mat känns inte som lösningen! Hon har uppenbarligen ett jätte sugbehov. 

I övrigt idag har vi varit på BVC – lillstrumpan har gått upp 360 gram på en vecka och väger nu strax under 3,5 kilo. Heja heja lilla tjeja!!! 

Vi har fikat med facebooktjejerna och invaderade ett lokalt café med 13-14 barnvagnar. Massa skratt, massa tjôt. Under tiden ringde chefen med lönebudet och jag blev riktigt nöjd!

Avslutningsvis blev det östra och hörselkontrollen som genomfördes utan bråk och med gott resultat. 

Vid det här laget närmade sig klockan 15 och jag ville ha en KYSS av min fina man. Väl där krävde dock hans kollegor att han skulle ta tidig dag och åka med mig hem. Istället för en kyss fick jag därför massor och jag fick hem min gubbe i förtid.

Den här dagen gillade jag. 

Nu nattar jag storebror med lillasyster i sjalen (en K’tan, tack för tipset!!) med en napp i mun. Hon tvärtystnade och slappnade av med en gång. 

Mys. 

Den här dagen gillade jag.

2 responses »

Kommentera

