Följetongen ”Sonens rum och de saknade detaljerna”

Standard

Idag har jag ringt till varuhuschefen på Ikea och pratat med en otroligt trevlig herre som kanske inte är helt imponerad över hur varuhuset skött just den här affären. Jag väntar nu på att bli uppringd av någon som ska kunna ge lite klarhet i den här soppan. 

Det är dax att hålla lite tummar att vi får ordning på skiten. Jag tryckte på att tidsfristen håller på att löpa ut så förhoppningsvis förhoppningsvis går det fort.

I övrig regnar det här. Monsunskurarna avlöser varandra på ett helt galet sätt! Farmor har tagit med sig lillfis på tur och kommer hem imorgon, jag hoppas så att vädret vänder så de får lite sol på sig istället. På torsdag tar mina föräldrar över, på fredag kommer förhoppningsvis bästa K och umgås några timmar – och sen kommer första veckan av två hemma själv med skrotten vara avklarad!

Puh.

2 responses »

Kommentera

