Ripley’s Alien

Standard

Ikväll har bebis hoppat runt nåt helt galet! Hela magen skuttar, böljar och puffar. Jag försökte fånga det på film men jag vart så fascinerad av det att när jag väl kom på att dra fram kameran hade det slutat. Typiskt, haha. 

Jag känner mig väldigt som alien filmerna, jag väntar på att en hand eller fot ska poppa ut genom naveln… 

Vad vi däremot fångade på film var lillfis som sprang runt och skrålade och dansade i säkert fem minuter. Det han sjöng var inte förståeligt nånstans och vi klurar på om han sett Minionerna en gång för mycket. Det var helt fantastiskt!! 

Ha en skön lördag!

2 responses »

Kommentera

