Sölpotta…

Standard

Gå runt bland folk med en fläck mitt på magen *skämskudde*

10 responses »

    • Haha det är ju hopplöst!

      På senaste UL sa dr att min livmoder ligger som ett C, delvis i framvägg, delvis i bakvägg. Jag troooor att C-et har sin rygg åt vänster eftersom jag oftast känner sparkarna på höger sida. Magen är lite skev och pekar åt höger dessutom. Så gud vet hur bebis ligger 😉

      • När jag får förvärkar formar sig magen efter bebbe som ligger på höger sida för tillfället. Det gjorde H också när han låg i magen.

      • Vad häftigt! Jag har ju haft några redigt smärtsamma sammandragningar men i övrigt inget sånt, tror aldrig jag såg nåt liknande med ettan heller.

  1. Själv har jag empiriska studier över vad som studsar från magen och inte 😜 Bäst var maten som studsade tillbaka på tallriken igen, då bröt både M och jag ihop 😂

  2. Jag går också ständigt med fläckar på magen, dock upptäcker jag oftast att de finns när jag ser i en spegel. De liksom gömmer sig.

Kommentera

