Soffhäng 

Standard

Klockan närmar sig nio en fredagskväll och det hade varit perfekt med lite soffmys med maken. Men maken sover bredvid skrutten i stora sängen, haha. Det är jobbigt med läggning! 

Själv ligger jag i soffan och halvsover jag oxå. Dagen har varit riktigt bra på jobbet och kvällen var lugn. Vi fortsätter att utforska det glutenfria sortimentet så ikväll blev det pizza från lokala pizzerian. Jättegott! Tyvärr är eftersmaken hemsk – det är något som är riktigt jobbigt med den här graviditeten faktiskt, jag är superkänslig för eftersmaker. Skitknepigt! Jag har bl a riktigt svårt för choklad… Nåja jag är rätt säker på att jag kommer hitta påsen med salmiakgodisar i skåpet. Mmmmmm. 

Morgonen var ganska jobbig, jag kräktes flera gånger varav en på jobbet. Blä och dubbelblä. Men sen dess har det faktiskt varit lugnt på den fronten!! 

Bebis lever rövare i magen igen och jag tror jag ska gå på salmiakjakt. På tv rullar Hunger games nummer nåt eller annat. Småtrevligt. 

Hoppas ni har en skön kväll! 

2 responses »

Kommentera

