Soligt, vilsamt, förnöjt (PS varning för magbild)

Standard

Just i detta nu sitter jag i en stol ute på gräset. Parasoll, solhatt och en dricka. Jag hör humlor, fågelkvitter, lekande barn, folk som grejar i sina trädgårdar… Mysfaktorn är hög och semestervibbarna är starka! 

De senaste dagarna har jag mått riktigt bra, bara kräkts enstaka gånger *ta i trä*. Vi har oxå sovit riktigt bra eftersom vår groda sovit hela natten i egen säng FYRA nätter på rad. Helt otroligt! 

Jobbet känns sådär, jag har just nu inte ett smack att göra, kollegorna har inte så mycket de behöver hjälp med just nu och jag känner mig meningslös. Jag går dit, fikar, pillar lite, äter lunch, går hem. Jättekul. 

Magen växer så det knakar, jag tycker att jag blir större för varje dag som går… Det är lite knöligt att röra mig i allmänhet och böja mig i synnerhet. Graciös som en blåval på torra land med andra ord, haha! På måndag har jag nästa besök hos BM och då ska vi för första gången mäta magen, då får jag se om den verkligen är stor eller om det bara är en känsla 😜

2 responses »

Kommentera

