Gnälletignäll

Standard

Jag är så evinnerligt trött på att må illa och kräkas. Igår kväll rök middagen och inatt var jag oxå uppe. Idag har jag fått kämpa mot illamåendet varje steg. 

Nu är det för en gångs skull jag som lagar middag och jag kan säga redan nu att jag kommer inte äta av den.

Jag var hos BM idag och som vanligt är alla värden bra;  vikt -2, BS 5.7, BP 127/79, puls 76. Inga ketoner! Bebis hade en puls på 158 och låg o sparkade på micken, haha DU STÖR! TSH är bättre än någonsin tidigare på 1.2 och HB var hela 129. 

Men ner två alltså. Undrar varför… Visst mår jag generellt mycket bättre men dels är kvällar och middagar svåra, del så kommer de där dagarna när allt går åt skogen. Som idag.

Jag är less och gråtfärdig. Ska bara kräkas först.

4 responses »

Kommentera

