Ett år äldre och klokare över natt!

Standard

Den här helgen har jag hunnit fylla år! Hurra hurra på min fölleseda!! Jag blev firad med lite sovmorgon – jag säger lite eftersom tvååringen frångick pappas plan att låta mig sova genom att bröta in vid åtta och börja hoppa på mig. Förvisso kom han sen krypandes och sa fisas gillar dig, och då var allt förlåtet ❤ 

Sen gled dagen i vilans och mysets tecken. Jag fick tårta, en fin present och en massa blommor! På kvällen kom fina H och tittade på film, Tremors kvällen till ära.

Idag njuter jag lite extra av mina gråa hår och tar igen gårdagens kräklöshet med att kräkas lite extra. Vi har hängt med mormor och blivit lite bortskämda. Vi gick tom på promenad! Herregud det var inte igår. Jätteskönt.

Lillgrodan vägrar just nu att somna, vi har äntligen lyckats återta hans säng som sovrevir men istället har han trillat in i nån ny fas. Nåja. Jag gav upp och min fina man har fått ta över. Ligger just nu i gästsängen och tittar på mannen som hänger över spjälsängen så barnet kan hålla handen. Mannen suckar lite, han sitter väl inte bekvämare än vad jag gjorde 😉 

Imorgon är det dax för BM. Väga, mäta osv – ska bli roligt! Har tänkt försöka boka in nåt mer ultraljud framöver… 

Hoppas ni haft en bra helg! 

2 responses »

  1. Åååh! Stoooort grattis! Blev du 30? Jag vaknade på min 30-årsdag och bara kände ett skönt lugn och liksom ”vad BRA jag är!” 😀

    Jag hoppas verkligen att du slipper kräket snart, det kan väl inte vara meningen att du ska behöva kräka dig igenom hela graviditeten, verkar vansinnigt orättvist tycker jag! ❤

    Kraaaaaaaaaaaaaaam! ❤

Kommentera

