Mammig mammig mammig 

Standard

Vår lilla groda har just nu bara en förälder, framförallt när det gäller nattning, gos eller tröst. När pappan kommer i närheten låter det nej pappa, bort!!! Det är lika frustrerande för oss båda två… Min fina man är sjukt bortvald och jag får inte vara ifred.

Det är för allt i världen inte första gången vi har såna här faser och jag tror mycket är en reaktion på senvintern och min totala onärvaro som förälder. Men det är likafullt jobbigt.

Vad som oxå är jobbigt om än på en annan nivå är att jag är otroligt hungrig, men efter igår är jag helt avtänd på middagsmat. Usch. 

I övrigt har jag haft en riktgt bra dag! Den inleddes förvisso med en P-bot (heeeelt fel månad för det, gaaah!) men sen har det pratats och skrattats mycket. Glad idag! 

4 responses »

  1. Mäh åååh! P-böter kan man ju klara sig utan… fy fasen!
    Hoppas du får en superskön kväll och att lilla grodan somnar fort 😉
    (Har skummat igenom ditt mejl, ska läsa mer noggrant när jag inte är så trött, av jobb alltså haha!)

    • Ja det var trista pengar… Har typ 200 på kontot och boten är på 600kr 😝 Reserver är till för mat (eller nöjen om så önskas!) INTE skitböter 😂

      Tack vi har haft en urmysig och hittills kräkfri kväll. Grodan somnade sent men snabbt och nu ligger jag i sängen o tittar på jurassic park. Inget vin tyvärr men ändå!

      Ingen brådska, var som sagt en roman… Ha en skön kväll du med och så hoppas jag ffa att du får sova inatt!

      Kram

Kommentera

