Host, snörvel, prosit 

Standard

Det heter ju att delad glädje är dubbel glädje, så tack älskade son för att du delat din förkylning med oss! 

Här snörvlas, nyses och hostas som aldrig förr. Jag som nästan aldrig är sjuk har typ  glömt hur det är – så jag känner mig superynklig. Om hostan kommer vid fel tillfälle så kräks jag, men det kan jag väl leva med. Vid det här laget är jag ju van 😉 Men värre är dessa konstanta nysningar! Jag läcker lixom lite nästan varje gång så tvätthögen växer…

Jag kikade mig själv i svalget och det är vackert rött och jag har några små vita prickar på mandlarna. Jag antar att det betyder halsfluss. Bajs.   

I övrigt mår lillfis mycket bättre nu. Han hade fortfarande feber idag men har uppvisat både energi och matlust – ljuvligt att se! 

Kommentera

