Solsken i blä-et

Standard

Jag kräktes precis fruktansvärt illa och känner mig som en trulig unge. Vill mest sätta mig i ett hörne och tjuta.

Därför tänkte jag försöka hitta nåt positivt;

– sambagrodan kom hem på ett strålande humör idag 

– när han skulle lägga sig igår sa han mamma ska snälla sitta med. Idag fick pappa äran och det hela är så gulligt att jag smäller av

– dagen har varit fantastisk! Jag har visserligen knappt varit utomhus men jag har suttit med altandörren vidöppen med solen rätt i ansiktet 

– och viktigast av allt; en bebis är född! En väninna som mår tusen reSor värre än jag har äntligen fått sin lillskrutt 💚 Dels säger jag halleluja och grattis på födelsedagen till skrutten! Dels säger jag halleluja och hejdå illamående! Du är min målbild. 

One response »

Kommentera

