Update efter samtal 

Standard

Det var bra 🙂 

Jag fick positiv feedback och fick ställt de frågor jag har kring lönesättningen i vår grupp. Jag vet förstås inte hur mycket det ger i slutändan men det kändes iaf riktigt bra! Vi fnissade lite över utvecklingsplanen för 2016 och skrev bara föda bebis. Resten får lixom vänta lite, haha! 

Jag berättade oxå om förra våren. Jag hade inte tänkt göra det men det kom ändå och det var skönt. Hon svarade med tack för att du berättade

Kom hem sen till urlycklig liten kille som fått leka med pappa på hemvägen. Dagmammegruppen har varit ute precis hela dagen så vi tog en lugn kväll med Gruffalon och Bamse. Gruffalon är världens mysigaste historia, men lite lite läskig när man är två – så min fina man och jag får ynnesten att ha en liten kille i knät när man tittar. 

Mitt under nattning upptäckte vi sen att flaskan fått spader och läckt ut allt barnet istället för att hamna i barnet. Fisas jätteblöt säger han. Skrutt. Upp, byta varje tråd på kroppen och flytta över till stora sängen (dit han förstås egentligen vill komma 😻) Ny flaska, håll tummarna.

Efter att ha kramats med mig en lång stund vänder han sig till sist bort med ett fast grepp om snutte och glider bort.

Lilla kärleken! 

Kommentera

