Update

Standard

Tack söta ni för alla uppmuntrande kommentarer! Jag har inte orkat svara på dem men jag har läst alla 💚

Tja vart ska jag börja? Har ni provat att sova på världens smalaste säng knuten med en droppslang till en påse på en pinne? Det har jag upptäckt är inte lättast i världen 😉 Jag fixar det iaf inte. Jag sov 05-0730 i övrigt har jag varit en osalig ande hela natten… Inte så pigg idag nej, men mår ändå ofantligt mycket bättre. Skakig och ostadig fortfarande och en sjuväxlad (haha jag skrev sjujävla men det ville inte fånen veta av) huvudvärk.

Personalen här är fantastisk! De är snälla, varma, omvårdande och mjuka. De petar i mig påse efter påse med vätska, jag är inne på nummer fyra nu. På akuten kör de in en påse på 1,5 timma typ men här är det inte lika bråttom. Åtta timmar tycks vara snittet.

Ronden har inte varit än trots att det snart är lunch så jag vet inte om jag får komma hem idag eller om det blir en natt till. På ett sätt hoppas jag att jag får stanna, jag känner mig trygg här. Men jag saknar mina killar nåt vansinnigt! 

2 responses »

  1. Bolus och underhåll. Har jobbat så många nätter med kolikhästar där de får 10 L på en 30-40 minuter, och ytterligare 20 L under natten 😉 Vid det laget hade en annan drunknat ^^

Kommentera

