Så ledsen 

Standard

Igår pratade jag med Förlossningskoordinatorn och hon sa att eftersom jag tillhör spec MVC skulle jag åka in till antenatalen idag.

Här hänvisar de till gynakuten på Sahlgrenska eftersom jag inte gjort RUL än. Jag skulle alltså väntat 2,5 vecka.

Det är jobbigt att stå, gå eller ens sitta. Jag är snurrig och har ingen ork i kroppen. Jag är fruktansvärt hungrig. Mår skit.

Så när hon sa att jag inte får vara här bröt jag ihop totalt, jag är så ledsen och nedbruten nu. Hänger på en brits och väntar på sjukresa till SU. Tjofuckinghoo.

2 responses »

Kommentera

