Utslagen 

Standard

Den här dagen har varit hemsk. 

Jag har kräkts och kräkts, allt jag ätit har förr eller senare kommit ut – inklusive alla former av stävjande tabletter. Jag tror inte jag skrev det igår men förstoppning har blivit diarré, så all vätska och alla försök till näring försvinner.

Jag är spak, skakig och illamående. Och numera hungrig, så jag gör ett försök med en lättrostad  macka. Jag hoppas till Gud att den får stanna en stund i alla fall. Magen svider.

Igår kväll hängde jag över toastolen och grät, grät och grät. Min stackars man stod hjälplöst bredvid och hjälpte mig så småningom till gästsängen så jag får ligga i fred. Den sängen har jag knappt lämnat idag.

Imorgon åker jag in till antenatalen, jag är orolig för vätska och ketoner. 

Edit; tio minuter fick jag behålla den. 

One response »

  1. Men ååh! Varför mår du så illa och kräks så hemskt? Det är ju alldeles förfärligt orättvist tycker jag!
    Hoppas du slipper mer kräks och att du får vila upp dig ordentligt idag! Massa kramar! ❤

Kommentera

