Bakslag

Standard

Jag är så otroligt besviken och en aningens modfälld. De senaste tre dagarna har jag kräkts mer än de senaste två veckorna sammanlagt. Jag som trodde det var på väg att vända! Jag ser hur min frihet försvinner ner i toastolen igen, jag som lixom vant mig vid tanken att kunna åka till Ikea och fika lite försiktigt.

Vi tom vågade oss på att bjuda hem folk ikväll för mello, men det fick jag ju ställa in. 

Frukosten fick jag behålla idag, men hittills inget annat. 

Skitledsen. 

Måste kräkas igen. 

6 responses »

  1. Nej, usch vad tråkigt att höra! Jag har haft en lite bättre dag idag men räknar med att jag är ännu sämre imorgon. En bra dag brukar ofta straffa sig med typ 2 sämre veckor efteråt 😣

  2. Åhh fy för bakslag. Har haft flera gånger, men varje gång det känns bra önskar man att förra gången var sista gången. Jag tror jag ska ställa in mig på att spy fram till BF. Pessimisten ”Det kan inte bli värre” Optimisten ”Jodå, det kan det!” Eller är det tvärtom? x)

Kommentera

