Wow! Utflykt till annat än sjukhus!! 

Standard

Idag har jag – hör och häpna – varit utanför dörren utan att det rört som om någon form av sjukhusbesök! Min kära mor hämtade mig här och vi åkte till Frölunda torg. Tack mor! 

Vi åt lunch, vandrade lite och åkte hem. Allt som allt kanske 1,5-2 timmar? Men så mysigt! Visst kom lunchen upp så fort vi kom hem och jag har mått skunk sen dess, men så himla värt det 🙂 Jag storshoppade; preggotights och psylliumfröskal. 

Vår lillfis har förresten nått en ny milstolpe – jag får minsann inte ta av skorna för fisas kan säger han. Det är så gulligt så jag spricker. Byxorna fixar han själv men tröjan utkämpas det fortfarande svårvunna strider med. 

Han har oxå börjat kämpa emot vid läggning. Det tar lite tid och lite tårar men till slut så. Lilla gurkan 💚 

One response »

Kommentera

