MVC 

Standard

Vi har ju fått samma BM som sist och jag är så glad! Hon är lika varm och go som jag kommer ihåg 💚

Vi pratade om sonen, giftermålet och mitt evinnerliga illamående. Jag har bett henne ombesörja att jag får förlängd sjukskrivning – finns inte en chans att jag kan jobba om en vecka! 

Sen kollade vi värden; BP110/70, HB135, BS5,2. Så jag antar att jag lever. Några svar kommer senare såsom TSH och ferretinet, ska bli spännande att se hur det står sig mot förra gången. Vägde mig… upp ett kilo trots allt. Tro tusan det med tanke på hur mycket jag äter! 

Hon reagerade på att jag ändå kan skratta åt eländet, men som jag ser det är det ett sätt att överleva. Att känna efter för mycket leder nog bara till ett ras. Och i grunden föredrar jag skratt! Livet är enklare då 😊

3 responses »

  1. Vad skönt med samma BM! Jag blev lite besviken att min hade slutat, det är en liten ort och nu hittar de ingen ny så de har en pensionär som vikarie och hon verkar inte så engagerad tyvärr. Så jag föredrar faktiskt att ringa BM via Folksams gravidförsäkring(!)

  2. Åh vad skönt att du fick samma BM! 😀
    Hoppas illamåendet ger med sig snart, själv mår jag illa typ konstant men ingen bebis som orsakar det (mer troligt sömnbrist eller nåt).
    Hoppas du får en underbar dag och att alla prover ser bra ut!

Kommentera

