”Ska vi få gäster, mamma?”

Standard

Jag kan ha nämnt det förut men familjelegenden anger att min mor en dag städade hemmet varpå min då fem(?)åriga syster frågade ska vi få gäster mamma? Jag tycker det är hysteriskt kul! Och mycket träffande… Jag har många gånger sagt att besök är bra eftersom man måste städa oftare 😉 

Morgonen inleddes idag med att en god vän hörde av sig och ville träffas. Som resultat drogs maskineriet igång! Här var röjt, dammsuger och med nya lakan när hon och hennes två åring kikade in.

Det var urmysigt att träffas! Och det var skitkul att se ungarna 😂 Vår kille blir så förtvivlad när kompisen står och drar i hans saker. Det var många tårar från båda håll och vrål MIN innan det lugnade ner sig och de kramades i soffan. 

Kvällen avslutades med att båda mina killar låg utslagna i varsin hög och jag satt här med all tid i världen… och inget att göra. Jag skrattar ihjäl mig – upptäckte precis hur tråkig min telefon är! 

One response »

Kommentera

