Mamma hoshta toolen

Standard

Mmm mamma hostar i (toa)stolen ja… Fis blir så orolig när jag kräks, stackaren.

Idag har jag varit ganska förskonad från kräkandet. Det var mycket imorse men sen har det varit under kontroll under dagen. Däremot fick jag inte till vilan idag riktigt så plötsligt på kvällen, mitt i middagen, dog jag. Jag fick akut bara resa på mig och välta ner i gästsängen i nedsläckt rum o hyperventilera sittandes. 

Utanför hördes skratt och tjohej och en massa, massa lycklig lek. 

Nu sitter jag och nattar fis, så jag får lite närvaro med honom iaf. Men så fort han sover tänker jag välta ner i sängen igen. Jag mår piss. 

4 responses »

Kommentera

