Blä för gammal rök 

Standard

Väntar på efterprovet nu. Tre timmar har gått förvånansvärt fort – mycket tack vare pappa som agerade chaufför och en stunds fikasällskap och därefter TED talks på youtube. Jag har sett dragningar från en modell, en hackare, en författare och en lärare/forskare. Urkul! 

Jag har ganska ont i magen, oroväckande ont. Men det ger sig. Först ska jag överleva att bli stucken igen. Före det ska jag överleva den nyrökta mannen bredvid mig. Fyfan vad han luktar illa 😫

4 responses »

  1. Gillar inte heller röklukt…. Blä :/ är du orolig över magont? Tror det kan kännas rätt rejält vissa stunder…. ( du har ju varit gravid innan med så du vet ju) legimenten och livmoder som växer. Min BM sa att det ska inte vara en smärta dom ökar och ökar och inte försvinner liksom. Jag har ibland känt lite lätt mensvärk, ibland rätt rejält ont och så ibland ingenting. Bättre med illamåendet idag? Hoppas. Kram

  2. Mmm, gillar inte att du har ont i magen… har du nån sån där bra sjukvårdsmänniska du kan prata med? Håller tummarna för dig att allt går väl med stickningen nu 😉 Kram!

    • De här proverna handlar om att stämma av fragminkoncentrationen – om jag har rätt dos. Tyvärr hade jag inte det så jag har fått en dosjustering och det blir ny sittning på östra om en vecka 😝

Kommentera

