Dagens lärdomar + läkarbesök 

Standard

Idag fot min fina man och jag till östra för att träffa doktor C. Vi skulle prata mediciner, sjukskrivning och ultraljud. 

Nåväl, sagt och gjort. Jag är sjukskriven januari ut till att börja med och har fått ondensatron utskrivet. Jag ska helst hålla mig till primperanet säger de, men de finns där om det krävs. 

Och vi fick se världens finaste lilla blinkande 💚 

Lilla miniprytteln därinne mätte ca 11 millimeter och motsvarar 7+3. Jag är 7+1 idag så inklusive felmarginal stämmer ju det superbra!  

 
Dagens lärdom bygger på listan;

Semla i retur är riktigt äckligt. 

6 responses »

  1. Huvva för semla i retur. Kunde du sist äta något tillslut eller kopplar kroppen ihop maträtterna med vad som hände sist? ( Jag kunde inte äta tekaka på tio år efter en magsjuka, hoppas det inte sitter i lika länge för dig…)

    Härligt att ni båda fick se den lilla! Då finns det en anledning till att uthärda helvetet. Även om jag hoppas det kan bli en trevligare graviditet för dig längre fram!

    Kram

    • Mja gott var det inte… Då är faktiskt blåbärssoppa bättre. Hmm tacopaj äter jag inte gärna igen, den kom i retur när jag väntade fis. Urk alltså. Men i övrigt har jag inga jätteaversioner – än.

      Ja det var underbart! Han såg ju inte första hjärtVULet sist, så det var väldigt speciellt för oss båda 💚

      Tack!! Gudars jag hoppas oxå…
      Kram

Kommentera

