5+5, skakigt

Standard

Ja illamåendet håller i sig. Urk och dubbelurk!! Jag ligger ju inte hjälplöst och flämtar i en hög så det är ju eoner bättre än förra. Men ändå. Blä. 

Letgigan comp  verkar faktiskt göra skillnad!!! men jag blir skakig på kuppen. Billigt pris att betala för att slippa det värsta förstås.

Det ingår en viss form av humor. Igår bad jag min man göra korv stroganoff till middag – halvvägs igenom när det verkligen började lukta sa jag till honom hur otroligt äckligt det luktade och att jag ville lägga mig. Stackarn… ni skulle sett hans min. (När sen det värsta hade lagt sig provade jag att äta och det var supergott men tills dess, puh!)

I övrigt har vi finfrämmat ikväll. Folk som tackolov inte har båt emot att jag halvligger i soffan 😉 Fis har varit i sitt esse och sprungit runt och flirtat och charmat. Han har haft såå roligt! Nu håller han på att långsamt sjunka in i drömmarnas land med mig sittandes bredvid. Mys! 

Ja just det; Har fått tid för inskrivning i slutet av januari. Men först vill jag göra ett hjärtVUL. Jag pratade med mödravården idag – hoppas de kan lösa! 

5 responses »

  1. aah så skönt att du känner att medicinen hjälper – hoppas att det avtar så småningom 🙂
    Vad gäller tröttheten så var jag otroligt trött i början med Femman – vilket berodde på ett urkast järndepåvärde. Sedan kom det tillbaks mot slutet igen, fast jag hade bra värden. Och nu är det amningshormonerna som gör att jag vill slockna så fort Lycke tuttar haha…
    Kraaaaaaaaaaam!!!

Kommentera

