Julefrid i juletid!

Standard

Åh en sån dag vi hade igår! Mys, mat och klappar. Tänk vilka fina presenter som flög kors och tvärs 💚 

Bäst på kvällen var svågers egeninlagda sill – den var fryst extra länge och gravad dubbelt så länge bara för att vara preggosafe. Det är omtanke!! 

Pojkarna i lyckliga familjen är så himla fina med vår lilla kille. De satt  på golvet och lekte med lego med honom, hjälpte till att skydda honom från monsterhunden (aka nyfiken och otroligt kärvänlig valp) och såg till att han var glad och underhållen. Utan dem hade upplevelsen av kvällen varit en helt annan!! 

Idag är det slappedag. Bara därför vaknade jag fem och kunde inte somna om. Typiskt. Men en sovmorgon fick jag till slut ändå till, puh. 

När jag kom upp höll fis på att stapla lådor på varandra för att kunna nå upp till hyllan han inte får nå. Hur lycklig som helst. Skitunge.

Efter en stund kom han till mig lassa! ”Fisas” sooa! Ja min lilla kille var trött, ville ha flaska och sova lite. Så här ligger jag med en liten fot i handen. Mys. 

Han har somnat med flaskan i munnen. 

Jag hoppas ni hade en kanondag igår och att ni får njuta lika mycket av livet som jag idag 💚

One response »

Kommentera

