God Jul!!!

Standard

Just nu ligger fis och jag tätt, tätt i sängen. Liten ska sova förmiddag. Jag hade gärna sovit jag oxå men jag ska duscha, packa väskan och och och… Vi ska ju fira jul hos lyckliga familjen!! 

Förutom ett visst (och konstant) nojande över symptom, eller brist därav, så mår jag så bra idag! Vi ägnade morgonen åt gemensam grötfrukost. Därefter kom det obligatoriska och ack så nödvändiga tvättabortgröturhåretbadet. Sen har vi lekt, lekt och lekt. Nu snarkas det bredvid mig och jag behöver gå ut. Men det bär emot, mysfaktorn är hög!! 

Jag önskar er alla en fantastisk jul! Krama om er och var snälla mot varandra ❤

Kommentera

