Milstolpe 0,5

Standard

Jag är hos doktorn på specen nu. 

Jag vet ju att vid 4+5 är det för tidigt för ett hjärta men det borde finnas en hinnsäck.  

Nåväl inget hjärta förstås – men en fin liten hinnsäck! Halleluja, ett steg i rätt riktning!! 

Och så det där med sprutorna. Blä. Det ska göras en ny koagulationsutredning av någon anledning men planen är annars två sprutor per dag. Fyfan. Urk. 

Nu väntar jag på att bli stucken. 

Edit; alltså om allt går vägen ca 34 veckor graviditet plus 6 veckor efter = 40 veckor x 7 dagar x 2 sprutor per dag. Känner mig kräkfärdig.

Edit2; klarstucken, 14 rör tog hon. FJORTON. Sen fick hon mig att skratta genom hela grejen oxå. Häxa! 

6 responses »

  1. Hoppas du fick en järnrik middag som kompensation efter alla rör!
    Vilken milstolpe ändå, att få komma till specen och få se en hinnsäck! Härligt!
    Hoppas utredningen kommer fram till att du inte behöver en så omfattande behandling.
    Kram

Kommentera

