Surkärringsinlägg.

Standard

Jag är sur. Riktigt sur. Pissig för minsta lilla. 

Min kollega Pelle (”Pelle”) har fått ytterligare en kul uppgift. En jag gärna skulle ha. Varför för hen, igen? Är inte jag bra nog? 

Min kollega Pelle (näpp inte samma)  har en trist mästrande attityd. Ofta när jag säger saker får jag en liten pik om hur det EGENTLIGEN är. Jag brukar inte bry mig men idag har jag gått igång på det. 

Alltför ofta när kollegorna Pelle, Pelle och Pelle pratar så säger jag något och blir… kanske inte tillrättavisad men deras kommentarer får mig att känna mig dum och mindre vetande. Jag känner mig helt enkelt inte kompetent i mitt jobb. 

Min arbetsbelastning är galen. 

Jag har PMS. Jag är konstant trött.

Jag är sur.

8 responses »

Kommentera

