Jag är en ny kvinna!

Standard

  

10 responses »

  1. Grattis!!! 😃 Ett underbart ”statement” oavsett vilket namn man tar som par! (Knäppt ibland att man hittar engelska ord,innan de svenska orden, men så är det. 😂😄) Jag vill också gifta mig, men kommer behålla mitt efternamn. Tror inte min darling vill ta mitt efternamn heller, för då får han heta samma sak i både för och efternamn. Det vill säga samma namn, vilket (som kuriosa) är som jag skulle hetat i både för och efternamn om jag blivit en kille vid födseln! 😆💕💖💕Kram!!

    • Tack! Alla känner ju olika inför det där. Jag ville verkligen ta hans namn 💗 En av mina kollegor gifte sig med en som hette samma sak i efternamn – då tog de partnerns mors flicknamn som gemensamt. Jättefint och annorlunda istället för typ Sveriges vanligaste efternamn (som är fint, märk väl, men inte så ovanligt)

      Men det är inte enkelt 😜😂

      Kram

  2. Oooh! Grattis till nya namnet! Häftigt ju! ❤
    Jag skulle inte byta bort mitt efternamn, men det är en lång historia till den anledningen. Hade jag haft kvar mitt gamla efternamn hade jag dock bytt det fortare än kvickt… oh wait… det var ju det jag gjorde haha! 😉

Kommentera

