Småförkyld :(

Standard

Vaknade idag med halva rösten borta, en tilltagande huvudvärk och en krympande ork. Skit. Jag som ju aldrig annars är sjuk – och ikväll skulle jag på födelsedagsfirtjejmiddag. Dubbelskit. Så besviken!!!!

Istället blev det soffhäng medans min fina man med tillhörande storebror körde, hämtade, slängde och fixade.

Emellanåt överfalls jag av en trötthet som är så tung och intensiv att jag sitter och flämtar – det är på nåt sätt jobbigt att andas… Det blev inte bättre av att dra in en liten infektion. Jag skriver liten för jag tror det kommer vara snabbt överståndet, men under tiden känner jag mig som ett komplett vrak. Skit.

I magen skuttar vår grodklump runt som besatt. Hen ligger tydligen som en groda med en arm på var sida om magen och ett ben på var sida om magen. Sen flaxas det loss ❤ Jag tror vi alla tre är redo för nästa fas.

Men helst inte före nästa vecka, vi måste städa…

One response »

  1. Va? Måste man städa? Uuuh… jag borde städa, men jag tog en timmes tupplur istället efter frukost innan jag gick ut med hunden igen haha! Och nu sitter jag framför datorn och dricker kaffe 😉
    Det gäller att prioritera vettu 😉

    En liten förkylning botas med sömn, sömn, skratt, sömn och mat. Håller tummarna för att det stämmer, du måste ju ladda batterierna.

    Ska bli sååå spännande att få ”träffa” er lilla samba-groda! ❤ Kram!

Kommentera

