Fredag?

Standard

I mitt liv är det just nu ingen våldsamt stor skillnad på veckodagarna längre… Men av allt att döma är det fredag!! Och därmed fredagsmys 😀

Tillbringade dagen med systerbarnen, mysigt!! Sen när föräldrarna kom hem igen bjöd jag helt sonika in mig själv på middag. Och vilken middag sen!!! Sitter i soffan och stönar, jag är fortfarande mätt. Hysteriskt mätt.

Ikväll blir det till att sova på lyckliga familjens soffa, skulle tro att trafikpolisen skulle ha invändningar mot att jag gav mig ut på vägarna nu…

Fredagsmysigt!

4 responses »

Kommentera

