En regnig dag…

Standard

Jag har haft en oinspirerad och tyst dag, har mest häckat framför tvn och betat av inspelade filmer och annat löst…

Jag vet inte om det är en backlash från fantastiska helgen – man ska väl helt enkelt inte skratta så mycket på en och samma kväll? Men idag är jag trött och uttråkad. Det enda jag faktiskt gjort är att göra kikärtssoppa med lök, vitlök, spiskummin. Och lite vitvinsvinäger för att få till lite syra. Gott!

Nu tänker jag krypa i säng, med förhoppning om att morgondagen för med sig lite nya spännande infallsvinklar…

3 responses »

  1. Hellops! Bara undrar om du är vegetarian? Hoppas du får en roligare dag idag. Jag brukar lyssna på Alex schulmans och sigges podcast på iphonen när det är segt. Hannah o Amandas också. Ska jag göra nu i regnet. Alex o Sigge är underbara. Kram!

    • Tack för tipset!!

      Nej nej jag är blandkostare, men har en väninna som är full av fantastiska veganska recept och det är roligt att leka med mat 😀

      Plus att jag är pank… Och en linssoppeomgång kostar max en tjuga – och ger mig fyra måltider!

Kommentera

